Thursday, 12 May 2011

tik

................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
 ................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................

Wednesday, 4 May 2011

happy birthday .

hello . oh harini harijadi seorang budak . aaa eh tak bukan budak . dia dah tua sgt . so panggil nenek ! HAHA xD . act baru form 2 . haha , oh selamat hari orang tua nenek syasya : )



okay nenek , ini untuk awak . haha . again happy birthday syasya : )

haha . wew wew wew

no intro then hello people . 

I don’t know why I love you
May be I follow you
So beat it love of you
Oh she’s got lovely voice
She is so beautiful smile
So beautiful girls
but ... 
It’s okay baby please don’t cry
This long journey is about to end
But someday, we will meet again
In the next life, we will see each other again
( tadak kena mengena -.- )

Saturday, 30 April 2011

tumblr : family

hello stranger . harini malas nak buat karangan , so gambar saje , hihi :'D . oh , kalini takde apaapa pun cuma some picture from my family . okay mom , thanks sbb bawak pegi bercuti <3 .



say hai to my little sis <3 . * adik paling anoying yang pernah ada . haha

fazreen , najwa , sis fatin .

dia ni direct , smua gambar dia nak masuk =='

my big brother . yeah ==' big than me .
kiri : little sis syasya ,

Thursday, 28 April 2011

MOST ANNOYING PERSON ALL THE TIME .

and dia mestilah opah aku . opah aku yang belah perak ni . nak taw , dia annoying tada dah plus plus kedekut darab lima tambah sepuluh kuasa 1000 . tataw nak cakap mcm mana , haha . * opah opah , azim tulis pasal opah dekat blog , opah dah femous ni :'D  -__- . oh , dia ni kedekut tada dah contoh nak charge handphone . ada ke patut dia marah aku sebab aku nak charged handphone . wtf , bila aku charge dia pi buat muka tak bersalah pastu tutup suis . haram , panas gila -,- . lepas marah aku sbb dok asyik main handphone , dok mcg sana lah sini lah . then aku reply " habis opah nak azim buat apa ? baca buku ? study ? " . pastu dia cakap ha bacalah buku , takpun duduk diam tgk pokok2 dekat luar tu . hell ! -,- ada ka patut suruh aku buat mcm tu . study ? " man , saya dah habis skolah dah lah opah :'D , so opah nak saya study buku apa :'D ? -,- " . and penah dia buat aku marah gile .. aa dlm bahasa kedah GILA . tadi , time aku tgh online , dia mai pastu cabut suis . hbis terpadam pc . haramm , alasan dia dia cakap " nanti elektrik jalan sape nak byr , rugi elektrik ja main benda tu , cuba duduk diam diam kat atas kerusi ruang tamu tu " . pastu aku ckp , " duduk diam ja ka ? tak buat apa2 ? " . and dia ckp " ha , duduk diam diam lagi bagus dari main ' natang tu ' . maksud dia pc tu lah -,- . woa , fucking bullshit . duduk diam tu lagi tadak kerja , gila kot . oh , opah aku ni dia jadi mcm ni bila dia tgk tada orang tua dekat rumah ni etc , family aku , orang2 tua . and time depa tadak tuu lah dia nak start conquer . taw lah rumah opah pun tapi takkan smpai mcm tu . haritu , stay dekat rumah dia ni amatlah SERONOK :'D . tv ? haha , tepat 8.30 kena tutup . haishh , time ada family aku dia haram tak berani buat . ooo ... opah samseng ye :'D . and , iceream orang simpan dalam icebox/peti ais kan ? tapi opah aku lah oranggggggggggggg yang paling special :'D . simpan dalam stor -,- . kot lah ada aircond tapa jgk , ni stor pon panas ngn gelap nak mampus . last sekali , icecream kemana , lapaq kemana . hbis kena buang icecream sbb rosak . damnn , rumah ada peti ais tamaw guna -,- . sorry opah , bukan nak kutuk tapi .. i think u need to change your attitude . faham tak english ? haha . oh , aa . nantilah aku sambung pasal ' opah ' ni . tak larat . goodnite my beloved opah :'D

speechless .

do you know . do you know . do you know !

Wednesday, 27 April 2011

ZUNE HD .

so adorable .
                                                                 


i wish those hands is my hand -,-


sekolah -,-

sekolah sekolah sekolah -,- . entah kenapa aku asyik igt pasal skolah je . haha , padahal aku dah lama habis skolah , aa lama lah jgk baru 3-4 bulan , hahaha . act , aku ingat lepas habis skolah best,boleh enjoy ape smua . tapi apa yang aku dapat , boring gila baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-bi . haha , tiap hari apa yang aku buat adalah , aaa kejap aku nak igt , haaa aku astik makan tido makan tido . * tapi haram tak gemok :'D hihi . haha , kalau boleh rasa mcm nak pi sekolah , tapi time sekolah dulu rasa nak sgt habis sekolah cepat -,- . oh , dekat skolah boleh lepak dgn member2 sama-sama , pegi makan ke , ponteng kelas * haha , yang itu tiap hari aku buat xD sampai dah tak larat nak buat , haha . oh , alang2 aku dah tulis ni , nak buat pengakuan -,- " utk makcik kantin kat sekolah tu , sorri lah babe sebab pernah ambik makanan tak bayar , haha , bukan sengaja tapi lupa . dah habis makan baru teringat tak bayar lagi * stail ambik makanan baru bayar mcm ni lah jadinya -,- " . tape , makcik tu baik , dia tgk aku hensem sure dia takkan kesah punya . wahaha . few -,- boring gila sekarang , aku pon tataw npa aku tulis smua ni , haha . mesti makcik ni punya pasal -,- haha . okay lah . see your all stranger , next time : )

RE-Story : )

 blog ' ini 'was born in november 2010, when i was still a young, fresh , handsome * HAHA -,- and untapped 17 years old kid. Fortunately for everyone, i could still remember vividly how my blog’s name came about. It’s called " bitch slappep , cherry popper " because aa , actually this word i taking from a game,okay fullstop. Hey, i was only 17 , so its okay or not a problem if im ' crazy ' . oh , and the more absurd my blog became, the more i realize i’m good at it. So i just kept going. i just kept writing. i just kept crapping.i just kept making people go ‘wtf so friggin lameeeeee lolol xoxo blah blah blah’. mestilah , blog aku ni boring . haha , well , idm . haha -,- . and the end of the story ... aa nothing xD haha

sensitif : )

oh , sensitif -,- yea i am . i dont know why , why im so sensitif . like , easily to get jelous with someone , even he just my freind , hell yes . my girlfreind ? * if i had lah -,- , lagi lah . even there is got someone who only , only only say " hai , morning " to her , hahaha -__-  .

apa yang ada dalam otak aku -,-

of course lah FOOD . itu je yang paling penting . haha , feew -,- blog oh blog , aku tgk smua orang buat nampak mcm best speacially dekat girls . wtf ! , smua awek/girls/perempuan yang aku kenal mesti ada blog.rajin gile diorang tulis , aku ? haha , karangan dekat skolah pon tak penah siap -__- , inikan nak spend masa tulis mcm2 dekat blog , haha * oh lupa , aku pon buat blog jugak , saja tiru orang . haha . aa , hmm , aaa ... aku dah lupa nak cakap apa -,- . nvm lah , adios people . goodnite . HAHAHA

WHY WHY WHY WHY ?!

haha , why ? actually aku cuma nak cakap " why , kenapa tada makanan dalam peti ais " . im hungry bitch !

Monday, 28 March 2011

two days man -,-

masuk harini dah 2 hari tak tido , few -,-
mana ngantok kan :DD , even ngantok pon still rasa mcm malas nak tido.wahaha.sleeping is boring,eatingis goooooooooooood :DD . haha , okaylah . aku dah speechless ni,rasa mcm nak tido lah . goodnite * main game xD , malas nak tido actually . adios people , haha

hey , comeback to your old person .

It hurts when I see you struggle.
You come to me with ideas.
You say they're just pieces, so I'm puzzled.
'Cause the sh-t I hear is crazy,
But you're either getting lazy, or you don't believe in you no more.
Seems like your own opinions, not one you can form.
Can't make a decision, you keep questioning yourself,
Second guessing, and it's almost like your begging for my help.

i miss you girl .

girl , you know what ? everyday im try to stop myself to avoid from texting you . haha , feel stupid but i need to admit this that im really miss you -,-

farewell : )

wonderfull tonight : )

wargh wargh wargh . haha , harini sejuk gile -,- . dah rasa mcm dekat new zealand :D . dari semalam smpai harini asyik hujan , haizz maw tak sejuk . haha . act , harini aku rasa paling best kot , haha aaa sbb smua free harini . first , ada orang belanja makan , minum , main game , topup . HAHA . oh , goodnite strangers : )

Thursday, 24 March 2011

person today : azwin -,-

hey azwin . kau tiap hari gile kan ? haha tamil tamil tamil tamil tamil tamil tamil tamil . 
 pemalas pemalas pemalas pemalas pemalas, HAHA .
oh , btw dia yang ajar aku guna snaptu . then boleh online free . haha , thnks -,-




dia - annoying gile . haha

you .

I get a feeling that you and I are over
You keep complaining about this and that
A cold Bye Bye after waiting for the chance 

kbye Pendrive . you lost -,- 
haha .

Morning : )

post harini ? aaa , -,- morning jadilah . kbye . HAHA